Leisti
Specialiųjų poreikių turintiems keleiviams

[[#ex]]

Atvykimas į oro uostą

Į Palangos  oro uostą  galite atvykti automobiliu, viešuoju transportu, naudodamiesi Nacionalinio socialinės integracijos instituto teikiama paslauga "Socialinis taksi".

Automobiliams rezervuotos vietos prie oro uosto keleivių terminalo - jos pažymėtos specialiais ženklais. Šios vietos skirtos tik ribotos judėsenos ir negalią turinčių asmenų transportui, tad kiti jose pastatyti automobiliai bus nutempiami.

Judėjimo negalią turinčių žmonių keliones į Palangos  oro uostą užtikrina Socialinis taksi – unikali paslauga, didinanti ribotos judėsenos žmonių mobilumą. Tinkamai pritaikyti automobiliai leidžia kelionės metu saugiai jaustis, o asmeniniai asistentai – vairuotojai ne tik nuveža į reikiamą vietą, bet ir suteikia pagalbą išeinant iš namų, nuneša daiktus, palydi iki sutartos vietos bei pagelbėja visais iškilusiais klausimais. Asistentai yra apmokyti pirmosios pagalbos, bendravimo ir kitų svarbių įgūdžių. Paslauga teikiama iš anksto užsiregistravus.

Plačiau apie Socialinį taksi skaitykite čia - http://socialinistaksi.lt

Atvykę į oro uostą specialiųjų poreikių turintys asmenys gali išsikviesti pagalbą – specialus pagalbos iškvietimo mygtukas  įrengtas  trumpalaikės automobilių stovėjimo aikštelės  (P1) mokėjimo kasoje.

Siekiame užtikrinti kokybišką pagalbos teikimą, tad ribotos judėsenos ar negalią turintiems asmenims, įsigijusiems skrydžio bilietus iš anksto, rekomenduojame apie pageidaujamą pagalbą oro uosto darbuotojams pranešti likus 48 valandoms iki numatyto skrydžio. Informaciją galima pateikti telefonu,  el. paštu arba sms žinute. Tokiu atveju pagalbos laukti reikės ne daugiau nei 10 minučių.

Kontaktai informacijai pateikti:

Tel. +370 460 56400 arba SMS žinute numeriu +370 698 51534
El. paštas: ops@palangaground.aero

Iš anksto nepranešus apie reikiamą pagalbą, taip pat dėsime visas pastangas, kad pagalba būtų suteikta per trumpiausią įmanomą laikotarpį, tačiau lydinčiojo asmens iš oro uosto gali tekti palūkėti ir ilgesnį laikotarpį – t.y. apie 20 min.


Paslaugos oro uoste

Specialiųjų poreikių turinčius asmenis prašome atvykti į Palangos  oro uostą likus bent dviems valandoms iki skrydžio.

Svarbu žinoti:

  • Prieš kelionę įsitikinkite, kad turite su savimi visus reikiamus kelionės dokumentus ir reikalingus medikamentus. Būtinai turėkite receptų kopijas.
  • Rankiniame bagaže galima turėti tik nedidelius skysčių kiekius. Jie turi būti atskiruose, ne didesniuose nei 100 ml indeliuose. Juos turite sudėti į vieną permatomą ir užsegamą plastikinį, ne didesnį nei 1 litro talpos  maišelį. Vienas maišelis  skirtas vienam keleiviui.
  • Ryškiai pažymėkite savo bagažą, kad jį greitai pastebėtumėte.
  • Daugiau informacijos apie savo teises keliaujant oro transportu galite rasti Europos Komisijos interneto svetainėje.

Gerbiami keleiviai,

Palangos oro uostas veikia visą parą.  Atvykę į oro uostą ribotos judėsenos ir negalią turintys asmenys gali išsikviesti pagalbą – specialus pagalbos iškvietimo mygtukas įrengtas  trumpalaikėje automobilių stovėjimo aikštelės (P1) mokėjimo kasoje,  o terminale  yra įrengtas  specialialus  telefonas

Antžeminio aptarnavimo kompanijos „Orlaivių aptarnavimo agentūra" atstovas pasitinka keleivį pagalbos iškvietimo vietoje, priima jo bagažą ir pasirūpina išvykimo procedūromis – bagažo registravimu, judėjimu po terminalą bei įlaipinimu į orlaivį.

Iš Palangos  oro uosto išvykstantiems ar čia atvykstantiems specialiųjų poreikių turintiems keleiviams teikiama tokia pagalba:

  • Keleivio pasitikimas orlaivyje, palyda iki Valstybės sienos apsaugos tarnybos užkardos posto, muitinės procedūrų atlikimas, bagažo atsiėmimas.
  • Neįgalaus ir ribotos judėsenos keleivio su bagažu palyda iki automobilio, taksi ar autobusų sustojimo aikštelės, jei to reikalauja lydimasis asmuo.
  • Keleiviai, kurie yra ribotos judėsenos, tačiau nereikalauja pagalbos (pavyzdžiui, todėl, kad pagalba suteikiama artimų žmonių), gauna kėdę su ratukais laikinam naudojimui oro uosto teritorijoje.
  • Keleivis taip pat gali naudoti savo kėdę su ratukais atvykimo ar išvykimo metu. Įsodinant ar išlaipinant iš orlaivio, kėdė su ratukais laikoma bagažu ir už jos tolimesnį transportavimą yra atsakingos aviakompanijos.
  • Konsultuojantis su keleiviu kėdė su ratukais perduodama oro linijų bendrovėms transportuoti arba keleiviui naudoti tolesnėje kelionėje.
  • Jei keleivis naudoja elektrinę kėdę su ratukais, aptarnaujantis asmuo gali padėti atlikti veiksmus, reikalingus  elektros baterijos atjungimui/prijungimui (keleiviai patys turi žinoti baterijos tipą ir pasirūpinti jos atjungimu/prijungimu)

Pagalba neįgaliesiems bei ribotos judėsenos asmenims teikiama iš anksto pranešus apie pagalbos poreikį ir jos pobūdį. Iš anksto nepranešus apie pagalbos poreikį, Palangos  oro uostas dės visas pastangas, kad galėtų keleiviui suteikti jam reikiamas paslaugas. Pagalba garantuojama tuo atveju, jei ribotos judėsenos ar negalią turintis keleivis į oro uostą atvyksta likus bent vienai valandai iki numatyto skrydžio laiko.

Palangos  oro uosto infrastruktūra pritaikyta neįgaliesiems bei ribotos judėsenos asmenims – jiems skirti specialūs tualetai, terminale įrengtas keltuvas, pritaikytas  įvažiuoti kėde su ratukais.

Keleivių įsodinimui į  orlaivį  naudojamas  trapas -  Aviramp Continental Remote, S/N AR466.

Šiame vaizdo klipe galite pamatyti, kokių paslaugų oro uoste gali reikalauti ribotos judėsenos ar negalią turintis keleivis.


Kontaktai

Pagalbos suteikimas Palangos oro uoste

Tel. +370 460 56401
El. paštas:

Jeigu buvo pažeistos specialiųjų poreikių turinčio keleivio  teisės, keleivis turi teisę pateikti skundą reglamento 1107/2006 įgyvendinimo kontrolę vykdančiai institucijai:

Lietuvos transporto saugos administracija 
Švitrigailos g.42, 03209 Vilnius 
Tel. (8 5) 278 56 02 
Faksas (8 5) 213 22 70 
El. paštas

[[#ex]]

Jei turite pasiūlymų, pageidavimų ar nusiskundimų dėl specialiųjų poreikių turinčių keleivių  aptarnavimo, maloniai prašome kreiptis elektroniniu būdu čia „Rašykite mums“ , nurodant temą „Specialiųjų poreikių turinčių keleivių  aptarnavimas“ arba skambinti telefonu +370 612 44442.

Paskutinė atnaujinimo data: 2019 05 06 d. 11:03
Atgal